Książki o sprzedaży

Książki o sprzedaży

Książki o sprzedaży są bardzo przydatną lekturą dla osób zajmujących się handlem oraz prowadzących własną działalność. W dziedzinie biznesu zachodzą liczne zmiany, dlatego niezależnie od posiadanego doświadczenia zawodowego warto inwestować w nową wiedzę oraz sprawdzać ją w praktyce. Literatura branżowa nie tylko ją systematyzuje, ale też otwiera na nowe pomysły i rozwiązania. Aby takie książki były wartościowe, powinny być współtworzone przez ekspertów i starannie selekcjonowane.

Spis treści:
Czym się wyróżniają?
Wysoka wartość merytoryczna
Sprawdzone techniki i realne przykłady
Jakie są najlepsze?
Samotność lidera
Personal branding
Sprzedaż telefoniczna
Weź życie w garść

Czym wyróżniają się dobre książki o sprzedaży?

Książki o sprzedaży polecane są przede wszystkim właścicielom firm, a także menedżerom oraz innym pracownikom działu handlowego. Ich autorzy na różne sposoby wyjaśniają, jak zorganizować skalowalny i skuteczny proces sprzedaży. Opisują również liczne techniki i metody, które pozwalają na osiąganie coraz lepszych wyników. W wielu przypadkach dzielą się własnym doświadczeniem ze świata biznesu. Dotyczy to chociażby Mateusza Mrozowskiego, czyli byłego siatkarza, reprezentanta Polski na Mistrzostwach Europy oraz mistrza Polski w tej dyscyplinie. Z jego najciekawszymi pozycjami możesz zapoznać się na naszej stronie internetowej. W naszej ofercie znajdziesz też opracowane przez niego szkolenia dla firm, kursy online i konsultacje.

Wysoka wartość merytoryczna

Oferowane przez nas książki mają formę praktycznych poradników, z których z powodzeniem korzystają osoby zajmujące się obsługą klienta czy też handlem bezpośrednim, internetowym lub telefonicznym. Mateusz Mrozowski jest autorem, który odwołuje się do własnych doświadczeń z czasów kariery sportowej oraz polskich realiów świata biznesu. Poszczególne pozycje są wyjątkowo bogatym źródłem wiedzy o sprzedaży. Autor nie tylko przekazuje różne porady i wskazówki, ale też przedstawia przykłady potwierdzające ich efektywność przy zdobywaniu lojalności i zaufania klientów. Jako specjalista i doświadczony trener prezentuje on wiele skutecznych metod uzyskiwania pozytywnej reakcji konsumentów, zwiększania konwersji oraz zarządzania procesami sprzedażowymi.

Sprawdzone techniki i realne przykłady

Książki Mateusza Mrozowskiego pozwalają na zapoznanie się z tradycyjnymi zasadami handlu, a także wieloma niestandardowymi oraz unikalnymi technikami. Autor prezentuje liczne metody prowadzenia sprzedaży, których skuteczność popiera wynikami badań naukowych czy rozmów z klientami. Publikacje te stanowią obowiązkowy element biblioteki każdego przedsiębiorcy zainteresowanego poznaniem sprawdzonych systemów i metodologii. Jako były siatkarz Mateusz Mrozowski ujawnia również sekrety i liczne powiązania zasad sportu zawodowego z prowadzeniem działalności handlowej. W naszej ofercie znajdziesz książki o ściśle ukierunkowanym zastosowaniu, które niezależnie od poruszanego tematu są wyjątkowo praktycznym narzędziem w procesie sprzedaży.
W naszym sklepie znajdziesz również książki Martyny Księżniakiewicz, która w pewnym momencie swojego życia postanowiła porzucić nudne życie i żyć zgodnie z własnymi pragnieniami. W związku z tym Martyna wydała książkę, która pomaga osobom, które czują, że nie wykorzystują w pełni swojego potencjału. Poza tym Martyna jest współautorką książek o sprzedaży i personal brandingu.

Okulary na książce

Jakie są najlepsze książki o sprzedaży?

Najlepsze książki o sprzedaży to takie, które przedstawiają treści w kompleksowy sposób, prowadząc do sukcesu w branży sprzedażowej. Za ich pomocą możesz nie tylko zainspirować się do pracy nad sobą, swoimi przekonaniami oraz celami, ale też łatwo wdrożyć w życie opisywane zagadnienia. Wiele książek o tematyce biznesowej ma ponadczasowe i historyczne wręcz znaczenie, które zmienia perspektywę patrzenia na sprzedaż i całą rzeczywistość. Mateusz Mrozowski jest doświadczonym trenerem, a jego pasja i zrozumienie branży inspirują wielu przedsiębiorców do zmiany myślenia i swoich przekonań.

Samotność lidera

Książka Samotność lidera to pozycja przeznaczona dla osób, które chcą zapoznać się z osobistą biografią Mateusza Mrozowskiego. Pozycja ta przedstawia zarówno najjaśniejsze momenty i marzenia młodego człowieka, jak i jego słabości oraz upadki. Zdaniem autora jest to najbardziej prywatna historia w całej jego twórczości, która stanowi formę spowiedzi i zarazem przeprosin. Jako czytelnik z pewnością odnajdziesz w niej odniesienia również do własnego życia.

Personal branding

Personal branding jest dziełem stanowiącym zbiór informacji, wskazówek oraz gotowych opisów mechanizmów biznesowych. Książka ta z powodzeniem mogłaby zastąpić podręczniki uniwersyteckie na biznesowych kierunkach studiów. Oferowana przez nas pozycja jest dziełem zespołowym, które przenosi czytelników w szczegółowe studium różnych przypadków. Jako czytelnik możesz sam je interpretować, a także zainspirować się do podejmowania konkretnych akcji biznesowych.

Sprzedaż telefoniczna

Sprzedaż telefoniczna jest najnowszą książką Mateusza Mrozowskiego, przygotowaną jako nieprzychylna reakcja na całe środowisko trenerskie. Pozycja ta stanowi odpowiedź na nieskuteczne metody wpajane sprzedawcom, które nie zawierają kluczowych zagadnień behawioralnych i zniechęcają klientów do sprzedawców telefonicznych. Książka poświęcona tej tematyce kompleksowo zmienia perspektywę czytelnika, przedstawiając mu liczne wskazówki i porady.

Weź życie w garść

Weź życie w garść to książka autorstwa Martyny Księżniakiewicz, która złamała stereotypy i postanowiła żyć tak, jak chce, porzucając wpajane od dziecka schematy. Książka ta pomaga osobom, które boją się wyjść ze swojej strefy komfortu i czują się zagubieni w otaczającej ich rzeczywistości. Martyna w swoim dziele przy pomocy bezpośredniego języka skłania do refleksji i skonfrontowania się z Twoich życiem. Książka jest rozszerzona o zeszyt ćwiczeń.

Zachęcamy do zapoznania się z ofertą naszej firmy, a także zapraszamy do kontaktu w przypadku jakichkolwiek pytań.

Najnowsze