(ilość sztuk w obniżonej cenie jest ograniczona)*
Jestem w sprzedaży od ponad 10 lat. Od wielu lat głównie szkolimy w tym zakresie. Widziałem wiele. Ale to co przede wszystkim dostrzegłem przez te wszystkie lata pracy w sprzedaży to brak umiejętności sprzedaży telefonicznej.
Problem polega na tym, że 99% materiałów dotyczących sprzedaży przez telefon zostało opracowane przez osoby, które pracowały w call center. Czyli kierowane są do osób, które chcą trafić na jednego klienta, spośród 100 wykonanych telefonów.
Jak myślisz, czy te same strategie mogę się sprawdzić w tradycyjnym biznesie?
Jasne, że nie!
Każdy kto pracuje w sprzedaży pewnie chociaż raz usłyszał powiedzenie:
"aby być skutecznym, musisz się wyróżnić!"
Ale co u diabli znaczy "wyróżnić się".. Kiedy zadaję to pytanie, nikt nie potrafi odpowiedzieć. Każdy o tym wie, nikt nie wie jak to wdrożyć.. A ludzie się dziwią, że sprzedaż im nie idzie.
Przedstawimy Ci metodę, dzięki której będziesz inny niż 95% handlowców, którzy dzwonią do klienta.
Zamiast walić regułkę jak tylko ktoś podniesie słuchawkę :
Dzień dobry, nazywam się Mateusz Mrozowski i dzwonię do Pana z firmy M&M Mateusz Mrozowski zapytać czy bla bla bla.
Powiedz:
Dzień dobry - czekasz na odpowiedź
Jeżeli klient odpowie, to dopiero mówisz kim jesteś i skąd masz numer (to mega ważne) i przechodzisz do rozmowy - (pamiętaj, rozmowy! Nie monologu)
Zapytasz, no dobra.. Ale co jak nie odpowie?
To proste. To samo, co przy rozmowie z znajomym.
"Halo, jest tam kto?"
Wierz mi lub nie - prawie nikt tego nie robi.
A pomyśl sam, jak reagujesz kiedy ktoś od razu po tym jak mówisz "halo" leci nauczoną na pamięć regułkę przez 3 minuty. To zwyczajnie nie działa.
W czasach, kiedy dzwonią do nas automaty i boty (głównie z fotowoltaiki) ludzie mają dość jak tylko usłyszą pierwsze zdanie, który brzmi tak samo jak te automaty. Dziwić się im, że nie chcą gadać, jak otrzymują 3 podobne telefony każdego dnia.
Nawet, jeżeli Twój produkt naprawdę może pomóc takiej osobie, jeżeli zaczniesz gadać jak automat, nikłe są Twoje szanse na rozmowę, bo mózg Twojego odbiorcy wysyłą mu sygnał
"uwaga, kolejny bot, lub sprzedawca, który chce Ci wcisnąć coś, czego nie potrzebujesz"
Czasy się zmieniły.
A ludzie wciąż korzystają z schematów opracowanych w czasach, kiedy królowały książki telefoniczne. Skoro 20 lat temu mieliśmy telefon na kablu a filmy oglądaliśmy na VHSach, to może pojawiły się nieco skuteczniejsze formy kontaktu z klientem przez telefon.
Sekret najskuteczniejszych rozmów telefonicznych, to po prostu sprawdzone SCHEMATY.
To wszystko możesz nabyć dzisiaj w skandalicznie niskiej cenie...
Z gwarancją zwrotu pieniędzy!
Jedna płatność, nielimitowany dostęp!
(ilość sztuk w obniżonej cenie jest ograniczona)*
All rights reserved © 2024 - M&M Mateusz Mrozowski