Mateusz Mrozowski Trener Biznesu Logo

POZNAJ: Gotowe SCHEMATY rozmowy telefonicznej, dzięki którym zwiększysz sprzedaż i ilość umawianych spotkań

Oto co otrzymasz w kursie:

Gotowe szablony rozmów, które możesz wdrożyć jeszcze dziś!
Przykłady i gotowe skrypty rozmów
Dowiesz się jak rozmawiać z klientami, by chcieli nas wysłuchać 
Jak rozpoczynać rozmowę, by nie usłyszeć od razu "nie jestem zainteresowany"

Publicysta

Co niby trudnego jest w rozmowach telefonicznych?

Jestem w sprzedaży od ponad 10 lat. Od wielu lat głównie szkolimy w tym zakresie. Widziałem wiele. Ale to co przede wszystkim dostrzegłem przez te wszystkie lata pracy w sprzedaży to brak umiejętności sprzedaży telefonicznej. 


Problem polega na tym, że 99% materiałów dotyczących sprzedaży przez telefon zostało opracowane przez osoby, które pracowały w call center. Czyli kierowane są do osób, które chcą trafić na jednego klienta, spośród 100 wykonanych telefonów.

Jak myślisz, czy te same strategie mogę się sprawdzić w tradycyjnym biznesie?

Jasne, że nie!


Każdy kto pracuje w sprzedaży pewnie chociaż raz usłyszał powiedzenie:


"aby być skutecznym, musisz się wyróżnić!"


Ale co u diabli znaczy "wyróżnić się".. Kiedy zadaję to pytanie, nikt nie potrafi odpowiedzieć. Każdy o tym wie, nikt nie wie jak to wdrożyć.. A ludzie się dziwią, że sprzedaż im nie idzie. 


Przedstawimy Ci metodę, dzięki której będziesz inny niż 95% handlowców, którzy dzwonią do klienta.


Zamiast walić regułkę jak tylko ktoś podniesie słuchawkę :
Dzień dobry, nazywam się Mateusz Mrozowski i dzwonię do Pana z firmy M&M Mateusz Mrozowski zapytać czy bla bla bla.


Powiedz:
Dzień dobry 
- czekasz na odpowiedź

Jeżeli klient odpowie, to dopiero mówisz kim jesteś i skąd masz numer (to mega ważne) i przechodzisz do rozmowy - (pamiętaj, rozmowy! Nie monologu)


Zapytasz, no dobra.. Ale co jak nie odpowie?

To proste. To samo, co przy rozmowie z znajomym.
"Halo, jest tam kto?"


Wierz mi lub nie - prawie nikt tego nie robi.

A pomyśl sam, jak reagujesz kiedy ktoś od razu po tym jak mówisz "halo" leci nauczoną na pamięć regułkę przez 3 minuty. To zwyczajnie nie działa.


Ludzie są zmęczeni!

W czasach, kiedy dzwonią do nas automaty i boty (głównie z fotowoltaiki) ludzie mają dość jak tylko usłyszą pierwsze zdanie, który brzmi tak samo jak te automaty. Dziwić się im, że nie chcą gadać, jak otrzymują 3 podobne telefony każdego dnia.


Nawet, jeżeli Twój produkt naprawdę może pomóc takiej osobie, jeżeli zaczniesz gadać jak automat, nikłe są Twoje szanse na rozmowę, bo mózg Twojego odbiorcy wysyłą mu sygnał 

"uwaga, kolejny bot, lub sprzedawca, który chce Ci wcisnąć coś, czego nie potrzebujesz"


Czasy się zmieniły. 
A ludzie wciąż korzystają z schematów opracowanych w czasach, kiedy królowały książki telefoniczne. Skoro 20 lat temu mieliśmy telefon na kablu a filmy oglądaliśmy na VHSach, to może pojawiły się nieco skuteczniejsze formy kontaktu z klientem przez telefon.

Sekret najskuteczniejszych rozmów telefonicznych, to po prostu sprawdzone SCHEMATY. 


Skoro sprawdzone.. to jakie są efekty? Poznaj opinie na temat moich szkoleń

Jeżeli jesteś osobą, która chce zwiększać swoją skuteczność sprzedaży - mam dla Ciebie propozycję. 


Chciałbym Ci przedstawić skuteczne schematy sprzedaży telefonicznej.

Przeszkoliłem tysiące osoby i setki firm w kontekście sprzedaży telefonicznej. Wiem jak rozmawiać, aby klienci nie brali nas za przeciętnych sprzedawców z call center, lub akwizytorów - wiem również czego nie robić, aby takich klientów nie odstraszyć w pierwszych sekundach rozmowy!

A Ty?

Program: Rewolucja Sprzedaży Telefonicznej

Oto co znajdziesz w środku:

Metoda trójek – System neurologiczny, ukazujący uwarunkowania w procesie tworzenia motywów zakupowych naszych potencjalnych klientów.
Metoda „trójek” objaśnia system komunikacji, tworzenia przewagi handlowej i umiejętności zamykania sprzedaży.
Teoria Tendemu - Czyli jak rozmawiać z klientem w stosunkach PARTERSKICH, by chętniej korzystał z naszych usług.
27 zasad rozmowy telefonicznej - dzięki którym dowiesz się jakie błędy popełnia 95% handlowców sprzedając przez telefon
Proces rozmowy telefonicznej - Gotowy skrypt, który możesz wdrożyć u siebie
Bariery utrudniające uważne słuchanie i jak sobie z nimi radzić, by lepiej dogadywać się z klientem
Model komunikacji interpersonalnej
Metodologia badania potrzeb klienta - i jak na nie odpowiedzieć w procesie sprzedażowym, by klient był zachwycony.
Obiekcje - Najskuteczniejsze metody neutralizacji obiekcji, dzięki którym przejdziesz przez proces sprzedaży niczym struś pędziwiatr.
Poznasz metodę 4U która dosłownie rozwala KAŻDĄ obiekcję.

Cena standardowa: 
Zamiast 499 zł

TYLKO
49 zł

(ilość sztuk w obniżonej cenie jest ograniczona)*

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2024 - M&M Mateusz Mrozowski

Informacje do zamówienia

Uzupełnij formularz danymi, na które prześlemy zakupione produkty

Szanuję politykę prywatności i wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych, oraz informacje handlowe od M&M Mateusz Mrozowski

Close
×