5.00
(1 Rating)

Sprzedaż Telefoniczna

Categories: Kursy On-Line
Lista życzeń Share
Share Course
Page Link
Share On Social Media

O kursie

Sprzedaż telefoniczna

Badania pokazują, że w sprzedaży telefonicznej mamy 3 razy więcej czasu na zrobienie pozytywnego wrażenia niż w przypadku sprzedaży face-2-face. Jak zatem zwiększyć swoje szanse i zostać wysłuchanym? Umiejętność słuchania oraz komunikacji stały się obecnie najbardziej pożądane na rynku. Słuchanie rozmówcy jest najważniejszą czynnością w trakcie komunikacji. Klient musi wiedzieć, że jest słuchany. Znajomość najlepszych technik sprzedaży nie wystarczy, jeśli nie potrafimy odczytać komunikatu ze strony klienta. Badanie przeprowadzone przez Walker Service i PWC Global pokazuje, że jakość obsługi klienta ma znacznie większe znaczenie niż cena czy produkt. Aż 86% klientów jest skłonna do zaakceptowania wyższej ceny w przypadku wysokiej jakości obsługi.

Kurs online zawiera:

  1. Metoda trójek – matryca neurologiczna
  2. 27 zasad rozmowy telefonicznej
  3. Proces rozmowy telefonicznej
  4. Bariery utrudniające uważne słuchanie i jak sobie z nimi radzić
  5. Sposoby niwelowania przeszkód komunikowania się
  6. Model komunikacji interpersonalnej
  7. Metodologia badania potrzeb klienta i jak na nie odpowiedzieć
Show More

Course Content

Sprzedaż telefoniczna

  • 25 zasad telefonowania-1
    17:43
  • 25 zasad telefonowania-2
    18:12
  • 25 zasad telefonowania-3
    17:29
  • Schemat_Rozmowy-1
    12:38
  • Schemat_Rozmowy-2
    16:40
  • Schemat_Rozmowy-3
    17:15
  • Badanie potrzeb-1
    16:02
  • Badanie potrzeb-2
    12:29
  • Obiekcje-1
    11:54
  • Obiekcje-2
    14:24
  • Materiały
    00:00

Student Ratings & Reviews

5.0
Total 1 Rating
5
1 Rating
4
0 Rating
3
0 Rating
2
0 Rating
1
0 Rating
2 lata temu
Bardzo dobry kurs, merytoryczny.
Rozpoczynam wcielanie w życie tych porad.