0(0)

Sprzedaż Telefoniczna

  • Kategorie Kursy On-Line
  • Suma zarejestrowanych 16
  • Ostatnia aktualizacja 13 sierpnia, 2021

Opis

Sprzedaż telefoniczna

Badania pokazują, że w sprzedaży telefonicznej mamy 3 razy więcej czasu na zrobienie pozytywnego wrażenia niż w przypadku sprzedaży face-2-face. Jak zatem zwiększyć swoje szanse i zostać wysłuchanym? Umiejętność słuchania oraz komunikacji stały się obecnie najbardziej pożądane na rynku. Słuchanie rozmówcy jest najważniejszą czynnością w trakcie komunikacji. Klient musi wiedzieć, że jest słuchany. Znajomość najlepszych technik sprzedaży nie wystarczy, jeśli nie potrafimy odczytać komunikatu ze strony klienta. Badanie przeprowadzone przez Walker Service i PWC Global pokazuje, że jakość obsługi klienta ma znacznie większe znaczenie niż cena czy produkt. Aż 86% klientów jest skłonna do zaakceptowania wyższej ceny w przypadku wysokiej jakości obsługi.

Kurs online zawiera:

  1. Metoda trójek – matryca neurologiczna
  2. 27 zasad rozmowy telefonicznej
  3. Proces rozmowy telefonicznej
  4. Bariery utrudniające uważne słuchanie i jak sobie z nimi radzić
  5. Sposoby niwelowania przeszkód komunikowania się
  6. Model komunikacji interpersonalnej
  7. Metodologia badania potrzeb klienta i jak na nie odpowiedzieć

Tematy tego kursu

11Lekcje

Sprzedaż telefoniczna

25 zasad telefonowania-117:43
25 zasad telefonowania-218:12
25 zasad telefonowania-317:29
Schemat_Rozmowy-112:37
Schemat_Rozmowy-216:40
Schemat_Rozmowy-317:15
Badanie potrzeb-116:02
Badanie potrzeb-212:30
Obiekcje-111:53
Obiekcje-214:24
Materiały

O instruktorach

5.00 (2 Oceny)

20 Kursy

1325 studenci

499,00