0(0)

Provocative Trade – Skuteczny Biznes

  • Suma zarejestrowanych 8
  • Ostatnia aktualizacja 21 grudnia, 2020

Opis

DLACZEGO WARTO UKOŃCZYĆ TE SZKOLENIE:

Sprzedaż prowokatywna opiera swoje założenia o model funkcjonowania psychologii behawioralnej i neurosprzedaży. Głównym czynnikiem pracy w tym modelu sprzedażowym jest etap poznania i zaznajomienia się z procesem funkcjonowania neuronów lustrzanych, których odkrycie w ostatnich latach przyniosło twórcom nagrodę Nobla.

Sprzedaż prowokatywna zawiera elementy „the challenger sale” a zatem metodologii nazwanej i określanej 4 rewolucją w sprzedaży. Stanowiąc jej udoskonalenie w aspekcie psychologicznym. Warsztat odbędzie się na podłożu psychologii behawioralnej a zatem płaszczyznom wpływu społecznego i neuropsychologii gdzie nacisk kładziony jest na strukturę wypowiedzi, przekaz podprogowy i kotwiczenie przestrzenne.

CEL SZKOLENIA:

Udoskonalenie aktywnego i angażującego klientów stylu sprzedażowego. Rozpoznawanie dominujących zachować i oznak zakupowych swoich rozmówców. Czytanie potrzeb klientów i stosowna do tego odpowiedź. Nabycie umiejętności dyskretnego, aczkolwiek skutecznego przejmowania kontroli nad przebiegiem rozmowy sprzedażowej. Dobieranie odpowiednich produktów pod danego klienta. Zdobycie umiejętności wzbudzania konstruktywnego napięcia swoich rozmówców w celu sprowokowania do dalszych działań zgodnych z przyjętymi założeniami. Nabycie umiejętności skutecznego dostosowania komunikatów do potrzeb i celów rozmówcy. Rozpoznawanie i reagowanie na próby manipulacji, brudne sztuczki, taktyki dywersyjne, gry negocjacyjne.

 

 

Wzbudzenie Ciekawości ( Gotowość i Chęć)

Kluczowy moduł uświadamiający, czym kierują się klienci w swoim procesie chęci rozmowy i gotowości do naturalnej „ludzkiej” rozmowy. Ludzie są w ciągłym biegu, nigdy nie wiadomo w jakiej sytuacji znajduje się człowiek, gdy odbiera od nas telefon. Większość badań uświadamia nas, że mamy dokładnie 3 maksymalnie 6 sekund na to, by zaciekawić do rozmowy, a nie całe 3-4 sekundy w sytuacji, gdy usłyszymy w słuchawce „ nie mam czasu”, jak zatem sobie z tym radzić?

W module m.in. takie zagadnienia jak:

  • Wywołaj konfuzję – słowa, które wzbudzają ciekawość.
  • Zmień pozycję – NIe dzwoń jak „sprzedawca”, sprawdź gotowość.
  • Możliwe 3 scenariusze na odmowę rozmowy – bądź przygotowany.
  • 90% sprzedawców odpuszcza, ty nie musisz – Postaw słuchacza na progu.
  • Metoda 3 x Tak – Uzyskaj pierwsze ( pytanie zamykające)

Wyzwanie dla challengera – sprzedaj swój produkt Indianom

Interaktywna sesja warsztatowa ujawniająca psychologiczne mechanizmy towarzyszące podejmowaniu decyzji, zarówno biznesowych, jak  i osobistych w oparciu o systemem własnych przekonań, wartości i dążenia do zaspokojenia fundamentalnych potrzeb traktowanych jako fundament do skutecznego dostosowania (TAILORING).

Sesja obejmować będzie m.in. następujące zagadnienia:

System wartości oraz przekonań, czyli granice, które wyznaczają spektrum naszych potrzeb.

Efekt motyla, czyli o największych zmianach, które zawsze mają swój początek w niewielkich działaniach.

 

Metodologia: Sprzedaż Prowokatywna: Neurosales & Sales development

Challenger, czyli sprzedaż „Prowokatywna” aktywująca i angażująca klientów opiera się na trzech założeniach według, których dochodzi do zwiększenia skuteczności podczas procesu sprzedażowego w punkcie sprzedaży:

1.Teaching – „prowokator i nauczyciel” pokazuje swojemu klientowi  produkty firmowe z nowej perspektywy, kształci klienta, objaśnia i wskazuje przestrzeń do zwiększenia koszyka zakupowego;

2.Tailoring – Challenger dostosowuje swój przekaz, śmiało określając i dostosowując się do stylu klienta. Używa psycholingwistycznych systemów komunikacji ,aby każda informacja była „ważna” i zapamiętana przez odbiorcę; z uwzględnieniem posługiwaniu się językiem korzyści.

3.Taking control – Challenger bierze czynny udział w procesie sprzedaży. Z powodu wartości, które udostępnia klientowi nie boi się rozmawiać o pieniądzach. Nie obawia się do sprzedaży. Ich relacja jest mocno partnerska i biznesowa. Sprzedaż nie jest odkładana na później. Jest aktywizująca.

Prowadzący: Mateusz Mrozowski

Od 12 lat w sprzedaży, doświadczenie menadżerskie i sprzedażowe w takich branżach jak: Marketing wewnętrzny, Farmacja, Budownictwo, IT, Sprzedaż bezpośrednia. Były zawodowy sportowiec (wielokrotny medalista mistrzostw Polski, mistrz Polski, reprezentant kraju na mistrzostwach Europy – AMP, AME) Doświadczenie sprzedażowe zdobywał na różnych szczeblach kariery zawodowej począwszy od przedstawiciela handlowego do funkcji Dyrektora Sprzedaży.

W 2016 roku uzyskał tytuł najskuteczniejszego sprzedawcy w swojej firmie, rok później najlepszego Dyrektora Sprzedaży. Ponad 17 wyróżnień handlowych za wyniki sprzedażowe.

Publicysta ekspercki: Forbes, Szef Sprzedaży, As Sprzedaży…

Autor: bestsellerowej książki „sprzedaż jest sexy albo nie ma jej wcale” i „samotność lidera – historia sprzedawcy…”

Wykładowca akademicki na WSPiA w Lublinie (psychologia sprzedaży) Szkoli i doradza takim markom jak: Mercedes, T-mobile, Pracuj.pl, Bosch, Danone, PSA, PKP, Dr Irena Eris.  Cerrad…

Certyfikowany trener, członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. Trener Biznesu Szkoły Trenerów, Kurs Trenerski – Profesjonalny Trener Organizacji

 

 

Tematy tego kursu

4Lekcje

Provocative Trade- Skuteczny Biznes

Moduł 11:36:15
Moduł 21:46:55
Moduł 31:30:38
Moduł 41:01:49

O instruktorach

0 (0 Oceny)

15 Kursy

134 studenci

444,00