0(0)

Prosprzedaż- online

  • Suma zarejestrowanych 7
  • Ostatnia aktualizacja 1 sierpnia, 2020

Opis

Narodziny 4 rewolucji sprzedażowej…

Amerykańskie stowarzyszenie Sales Executive Council zrzeszające ponad 240.000 postanowiło jak najszybciej zareagować na sytuację  i już w 2008 roku zorientowało się, że istnieje pewna grupa handlowców, którym sprzedaż nie tylko nie spadła, ale wręcz przeciwnie zaczęła dynamicznie rosnąć, bijąc kolejne rekordy. Na zlecenie SEC przeprowadzono  badanie o niespotykanej do tej pory skali. Przeanalizowano około 70.000 wizyt handlowych przeprowadzonych przez 7000 sprzedawców, którzy pracowali w 95 różnych od siebie branżach na całym świecie. Raport Dixona i Adamsona (twórcy eksperymentu) z tego  monstrualnego badania wyłonił między innymi model sprzedaży o nazwie The Challenger sale, który w każdym aspekcie sprzedaży osiągał najlepsze rezultaty a co charakterystyczne im bardziej był złożony proces tym lepiej wiodło się Challenger’om.

Sprzedaż prowokacyjna opiera się na trzech mechanizmach komunikacji. Sprzeciwia się relacyjnemu sposobowi budowania kontaktu z klientem, traktując ją jako blokadę w rozwoju sprzedażowym, chociażby za sprawą powszechności w stosowaniu przez innych handlowców. Sprzedaż prowokacyjna ( the challenger sale) opiera się na mocnych wartościach partnerskich w biznesie. Traktując  sprzedawcę jako współpartnera a nie poddanego w relacji z klientem.

Profesor Neil Rackham, jeden z światowych ekspertów od procesu sprzedaży, twórca modelu SPIN Selling, twierdzi, że The Challenger Sale model (sprzedaż prowokacyjna)  może okazać się 4-tą rewolucją w sprzedaży, tak jak SPIN Selling  okazał się być 3-cią w latach 80/90-tych, sprzedawcy, którzy go wdrażali jako pierwsi zyskiwali  znaczące wzrosty sprzedażowe.

 

Mechanizmy…

„Prowokacja” opiera się na trzech założeniach według, których  dochodzi do zwiększenia skuteczności podczas procesu sprzedażowego.

Teach: „Prowokator” pokazuje swojemu klientowi jego własny biznes z nowej perspektywy, kształci klienta, objaśnia procedury i wskazuje przestrzeń do rozwoju, bądź oszczędności.

Tailor: „Prowokator” dostosowuje swój przekaz, śmiało określając i dostosowując się do mataprogramu klienta. Używa psycholingwistycznych technik komunikacji ,aby każda informacja była „ważna” i zapamiętana przez odbiorcę.

Take Control: „Prowokator”  bierze czynny udział w procesie sprzedaży. Z powodu wartości, które udostępnia klientowi nie boi się rozmawiać o pieniądzach. Nie obawia się pokłócić z klientem. Ich relacja jest mocno biznesowa. Sprzedaż nie jest odkładana na później.

Tematy tego kursu

7Lekcje

Prosprzedaż

Część 118:47
Część 219:30
Część 313:42
Część 410:37
Część 514:08
Część 610:11
Część 712:13

O instruktorach

0 (0 Oceny)

15 Kursy

134 studenci

297,00